hejsan

Provar detta inlägg ser om det funkar ;) helt nybörjare på bloggen så ha tålamod med detta .


Hej å välkomna till min lilla blogg .
denna kommer ja i första hand ha till min lilla hobby som är scrapbooking. kommer visa lite vad ja har gjort å vad som ja önskar mig eller vad ja kommer köpa eller köpt ;)

Hur jag kom till denna hobbyn är tack vare min älskade svärmor <3 å det va sommaren 2007 .
kanske ska berätta lite smått hur vi jag kom in på denna vägen ;)  

Om ni vill läsa ????? så klart ;) 
Det var sommaren 2007 jag och min svärmor åkte till idrottenshus i Helsingborg ;) ( heter annat nu )
där va mässa å massa hantverkare som hade ställt ut å vi åkte in å gick runder . Vi frågade alla vad har man detta till embossingpuvler å sen hur gör man med detta ja massa frågor till alla å vi köpte lite å det va typ nybörjare kit och efter som ja hade blivit mamma i början av året så ville jag börja med album för min dotters skulle så hon kommer ihåg å älskade det . Vi  älskade det va typ svärmor & svärdotter tid .  Dotter va hemma med pappa ;)   då får man passa på å ha lite längre tid på sig;) å vi handlade å då ja som inte e så snabb å lärar mig tog längre tid på mig än svärmor . Hon gjorde det ena efter det andra;) men nu så gör ja massa roligare saker . t.ex. album , handgjorda kort , pocketletter , flipbook ,mix media , art jornaly . säkert mera men kommer inte ihåg på mera nu men det e en del , faktiskt gjort en del julkort idag . bilder kommer in senare.

Kommer lägga in lite bilder under tiden ja fixar donar i denna bloggen ;)

kommer lägga in lite bilder under hela åren ja gjort börja med dem som är äldst å sen dem som e nyast . hoppas det går bra  fast i ett nytt inlägg kanske ska se om ja får rätt på det.

Kommentarer

  1. Hej Emma! Vad roligt att du är igång med en blog nu. Ska bli kul att se allt fint som du gör . Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket ja det kommer ta lite tid nu framöver ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Påsk afton

7/4-18

lite bilder vad ja har gjort .