Lördag lite frågor som ni kan svara till mig ;)

Hejsan mina små pyssel vänner <3
Idag e det lördag å det e grått å trist här i min lilla by.
då tänkte ja kanske ska blogga lite ang denna blogg å ställa lite frågor till mina följare kanske inte många .
hur ofta uppdaterar ni er blogg?
har ni nybörjar tips till mig så skriv i kommentar fältet .:)
hur många bilder kan man ha på ett inlägg ?
vad vill ni veta utav mig ?

bara ställ lite frågor ska ja försöka svar på dem ,:)

nu ska ja försöka på mig å länla  på sodan av min blogg till andra bloggar ;)
så ha en trevlig helg höres kanske mera under dagen .
Jag lovat bilder men har ni tips på hur man kan göra bilderna lite lättare så skriv.

kram på er mina scrappare <3

Kommentarer

  1. Hej! Ibland bloggar jag en gång per dag ..ibland flera gånger per dag å ibland bara en gång i veckan. Det beror på hur kreativ jag har varit :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Påsk afton

7/4-18

lite bilder vad ja har gjort .