inte glömnt

Hejsan hej mina fina vänner ;)
Jag har inte glömnt och lägga upp ett nytt inlägg . bara varit mera inne på göra ett pocketletter . ni ska få se resultatet när det e färdigt å när mottagaren fått det vet ej om dem som ja byttar ser eller läser detta ,
För jag får inga kommetnare vem som läser min blogg ,.
Så nu vill ja att ni som läser min blogg skriver ert namn så kanske vet ja vilka ni e ;) kram emma
ett nytt inlägg kommer inom snarast tid ja ska göra en beställning på eller en liten present till ett par som kommer gifta sig nu i höst .kommer göra det å sen lägga in bilder på det . men så ni vet vart ja håller hus ;) så nu får ni ha en bra å trevlig kväll å fortsatt vecka om vi inte ses höres innan kram
emma
p:s glöm nu inte skriva vilka ni e d:s  :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsk afton

7/4-18

lite bilder vad ja har gjort .