äntligen lite prata bara

Hejsan hej mina kära läsare <3
Nu äntligen börjar ja bli frisk å kan pyssla detta e min terapi pyssla å det e scrapbooking .
varit sjuk i ca 2 veckor . saknat pysslande å allt med detta . å nu börjar våren med komma men blåser som bara den ida ,. men fint å säkert värmnt med ja sitter å gör lite svar i pocketletter världen å detta ja ska nu eller håller på med ska till danmark . tog lite vårligt tecken .

vet ej vilka som läser min blogg kanske ni kan lämna vad ni vill läsa å lite tips på vad man ska skriva om ja hade tänkt ha detta som hur ja mår plus min scrapbooking blogg som ida e det om att våren e på gång . å hur ja mår  ,
vi börjat så lite så snart kan vi ställa ut i vårt lilla växt hus ;) få se va helgen bjuds på .
snart har ja mannen bröllops da å det vill ja fira vi har inte firat det innan så nu e den 18 gifta  8 år om ja räknar rätt . å det ska vi fria med på lördan där på å åka till danmark å bara vara familjen . behövs nu .
barnen växer å har sig å dem ska vet vi finns där å älskar dem så ja tog tag i det å det blir av ;) längtar .

sen så har ja en svägerska som snart fyller år å det har ja gjort en liten fin sak till henne . för ja älskar henne för hon tar hand om min älskade storebror soom ja saknar ;) fast vi bråkat en del å så men han visat han älskar mig som sin lillasyster så läser ni det älskar er ;)


nej nu får ni ha det bra å hoppas ni tar hand om er .
glöm inte gilla å dela å lämna en liten kommetar så ja vet vilka mina läsare e kram emma

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsk afton

7/4-18

det e långfreda;)