det e långfreda;)

Glad påsk


 jag har inte glömt er å så men ja inte haft lust å blogga men nu kommer det igång igen för när ja bloggade så kände ja skrev av mig lite så . nu har ja bestämt kommer ha varannan dag ang vad som ja kommer lägga upp tex blogg för hur ja mår eller blogg ang mitt skapade. å sen allmänt så tre saker i tre olika kategorier tror ja ska ha inte helt hundra än men snart., varför ja tar upp bloggande igen e för ja sett en sak ja vill bli medlem i Simon say s draem lag det e dröm men ja har inte får svar ifrån andra men ja vill så gäran vara med i ett stort företag och det är ju simon says.
men vågar inte söka för det e engelska och engelska inte min starka sida så ja får lägga det till sidan ;( .

annars e allt bra här hemma vi börjar bli färdig med våran bygg del där upp å det blivit en toalett så tjejerna kan ha där upp.

hur ja mår ja det e upp å ner ska ja säga just ida e ja trött å mensverk som in i ........
hoppas blir bättre säger alltid varje månad . kanske dax för ta tag i det vill ju inte ha detta skitet mer . 

men älskar min hobby för ja kan bara släppa allt när ja mår som skit. å det vet alla ja tom hittat annat ja älskar lyssna på ljudbok ;) kan rekomndera det stort . 

sen så har ja ju fastnat för lawn fawn så dem har ja börjat samla mig på . har några men ja vill ha flera få se om ja kommer till göteborg i sommar då e det ciliinpaper som får besök av mig barnen älskar ju liseberg men deras mamma tycker inte om åka karuseller mera bara flomraider å colurader ;) så då ska det inhandlas mycket ska ja säga er .
oj blev mycket inlägg å långt skriven men lite bra för hjärnan lämna bort lite känslor å tankar .

ha en bra påsk .
Glad Påsk på er önskar jag och min familj er <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Påsk afton

7/4-18