Påsk afton

Hej idag e det påsk afton .
vi tagit lugnt fixat vårt badrums avlopps rör eller vad det heter eller Joakim har ja pysslat två grattis kort ;)  eftersom ja har verk imagen å e inte mig själv denna veckan så e detta min del å koppla av .
så blev två st kort med olika i ska se om ja får in dem här sen en da när ja tömmer min mobil .
annars har det varit lugnt oj kl e fasiken 23 tur man bor i hus annars hade folk över eller under oss klagat å det hörs inte så mycket barnen kunde somna med lite borrande eller sågande ;)

Hoppas ni har haft en trevlig afton med alla era kära å familj vi mysigt varit utan vatten hihi;
men nu e ja trött ska fortsätta med det sista projekt för det ska uppåt landet till min älskade svägerska ;) jag e glad min storebror har hittat sin kärlek å sin älskade familj;) älskar han mycket ,saknar med han . det vet han . nej alla mina scrapvänner ha en bra kväll skriver imorgon . kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

7/4-18

det e långfreda;)